Campus de Barcelona

UDG UDG

Campus de Barcelona

Un exemple de la metodologia ‘learning by Doing’: pràctica en hidroteràpia

29 juny 2018

Un exemple de la metodologia ‘learning by Doing’: pràctica en hidroteràpia

A més de ser l’únic grau universitari en fisioteràpia que s’imparteix completament en anglès, una altra de les característiques principals del Grau en Fisioteràpia Internacional és que l’estudiant pot desenvolupar la metodologia ‘learning by doing’, mitjançant la qual pot posar en pràctica els continguts teòrics impartits a classe. Us presentem l’exemple de la pràctica  d’hidroteràpia, un mètode de tractament utilitzat per la fisioteràpia que presenta nombrosos beneficis a les patologies de l’aparell locomotor.

Aquesta pràctica, impartida pel professor brasiler Vinicius Rosa d’Oliveira, comença ja a la classe teòrica, on l’alumne adquireix els coneixements sobre els diferents exercicis a realitzar, les bases científiques que avalen la seva aplicació i els resultats dels diferents procediments.

Però per entendre millor el mètode d’aplicació, els alumnes realitzen la pràctica, sempre amb l’assessorament del professor que els acompanya en tot moment. A més, el fet de treballar en grups reduïts implica que l’equip docent té la possibilitat d’individualitzar l’atenció i mantenir una relació més propera amb l’alumnat.

En el següent vídeo podeu veure com es desenvolupa la pràctica.

ELS NOSTRES CAMPUS
Fes un recorregut a través dels nostres Campus,
amb la millor formació especialitzada i continuada en la salut i l'esport.
EUSES
Campus de Barcelona
Carrer de Pamplona, 113
Sant Martí, 08018 Barcelona
T. +34 933 23 36 64
T. +34 681 385 458
physiotherapy@euses.cat
Màsters
© 2026 ® Euses Escola Universitària de la Salut i l´Esport. Centre adscrit a la Universitat de Girona i a la Universitat Rovira i Virgili